Autor Wątek: Instalacja puppy 5.7.1 z pendriva  (Przeczytany 9091 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline korekorek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
Instalacja puppy 5.7.1 z pendriva
« dnia: Lutego 20, 2015, 19:21:13 »
Witam, nie znam się na linuxach a chciałbym zainstalować na twardy dysk i robię krok po kroku z poradnika linuksiarzy i w momencie gdy na pytanie "Where are the puppy files?" wybieram "Directory" pojawia się problem bo nie ma tego w poradniku co dzieję się u mnie. Wyskakuje mi taki tekst: "Please find the latest Puppy files vmlinuz, intrd.gz and puppy precise_5.7.1sfs (i pod spodem są foldery do wybrania). Nie wiem co robić. Jeśli brakuje trzech plików to nie wiem dlaczego, skoro zbutowałem obraz iso na pendriva. Czy ktoś może poradzić co mam zrobić aby udała się instalacja ?

Offline witek_w11

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 401
    • Zobacz profil
Odp: Instalacja puppy 5.7.1 z pendriva
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 20, 2015, 19:44:36 »
Witam.
Zapewne nie zamontowałeś tego pendrajwa z którego bootujesz. Po uruchomieniu systemu na pulpicie na dole masz ikony napędów w tym również ikonę pendraka z którego uruchamiasz system. Kliknij w tą ikonę a wówczas go zamontujesz. Następnie odpalasz instalator.

Offline korekorek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
Odp: Instalacja puppy 5.7.1 z pendriva
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 20, 2015, 21:44:42 »
Dzięki Witek za pomoc, bo oczywiście miałeś rację  :)