Autor Wątek: Problem ze sterownikami do gf 5200 fx Puppy Precise 5.5  (Przeczytany 8197 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Laadder

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 21
    • Zobacz profil
Witam. Mam problem z zainstalowaniem sterowników. Sterowniki z repo nie działają. Jestem całkiem zielony jeżeli chodzi o linuksa:) Pozdrawiam

Offline witek_w11

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 401
    • Zobacz profil
Odp: Problem ze sterownikami do gf 5200 fx Puppy Precise 5.5
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 01, 2013, 17:50:16 »
Pobierałeś z repozytoriów ręcznie czy skorzystałeś z wideokreatora? Spróbuj jeszcze raz zainstalować przez wideokreator:
Menu > Ustawienia > video kreator
Jeżeli już to robiłeś to napisz co proponuje wideokreator.

Offline Laadder

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 21
    • Zobacz profil
Odp: Problem ze sterownikami do gf 5200 fx Puppy Precise 5.5
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 01, 2013, 18:42:33 »
Mam eng. wersje puppieg. Chodzi o Video Upgrade Wizard?

Offline witek_w11

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 401
    • Zobacz profil
Odp: Problem ze sterownikami do gf 5200 fx Puppy Precise 5.5
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 01, 2013, 19:05:13 »
Tak to jest to, jeżeli uruchomisz wyskoczy komunikat. Najczęściej proponuje jakiś pakiet do zainstalowania. Jeżeli zaproponuje sterownik zainstaluj go, przepisz ten komunikat tutaj.


Offline Laadder

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 21
    • Zobacz profil
Odp: Problem ze sterownikami do gf 5200 fx Puppy Precise 5.5
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 01, 2013, 21:06:34 »
Wyskakuje mi taki komunikat



Takie komunikaty wyskakują po instalacji sterowników z repo (nvidia-glx-304.43-precise-k3.2.29)



« Ostatnia zmiana: Maja 01, 2013, 21:19:49 wysłana przez Laadder »

Offline witek_w11

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 401
    • Zobacz profil
Odp: Problem ze sterownikami do gf 5200 fx Puppy Precise 5.5