Autor Wątek: LiveCD Puppy 5.2 - problem z odpaleniem na laptopie Toshibia S1800-204PL  (Przeczytany 5657 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Loop

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
Witam,

Jestem nowy na Forum i początkujący jeśli chodzi o Linuxa - którego już sobie cenię.
Mam podstawy instalacji i używania Ubuntu 10.10 - graficzny interfejs użytkownika.

Nie udaje mi się odpalić LiveCD 5.2 na Toshibie Satellite 1800-204PL (bez baterii) - Celeron 1GHZ/512RAM/Trident Video Accelerator CyberBlade A1-AGP 5.8089.

Podejrzewam, że bruździ karta graficzna.

Bez problemu odpalam Puppy 4.3.1 przechodząc przez wszystkie testy wyświetlacza i opcje - ale nie chcę tej dystrybucji używać - brzydki interfejs.
Lecz technicznie wszystko działa bez zarzutu.

Start LiveCD 5.2 wygląda tak:
1. [F2]
2. Puppy pfix=ram pfix=copy pfix=pl [Enter]
3. System zaczyna się ładować (komunikaty ładnie się wyświetlają)
4. Ładowanie pada po komunikacie "Recognizing media devices .... optical input"
5. Potem jeszcze się coś wyświetla i natychmiast ginie - nie sposób zablokować wyświetlacza.
6. Ładowanie pada..... zostaje czarny ekran.

Identyczną sytuację na tym laptopie mam z Ubuntu 10.04 i 10.10 - po sekwencjach startowych ekran staje się "czysty".

Bez problemu odpaliłem Puppy 5.2 na dużej maszynie i interfejs bardzo mi się spodobał.
Wiec chcę powalczyć....

Może ktoś miałby jakieś sugestie tak co do sposobu rozwiązani problemu, i/lub miejsc (również anglo- czy francuskojęzycznych ) gdzie mógłbym takiego rozwiązania poszukać.



Dzięki z góry.






Offline fafik

  • Moderator
  • Zaawansowany użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 398
    • Zobacz profil
Odp: LiveCD Puppy 5.2 - problem z odpaleniem na laptopie Toshibia S1800-204PL
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 14, 2011, 15:48:58 »
Wystaruj inaczej.