Autor Wątek: Garść pytań od "nowego"  (Przeczytany 4485 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Quake96

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Garść pytań od "nowego"
« dnia: Lutego 06, 2014, 19:23:40 »
Witam ;)


Zaledwie kilka dni temu dołączyłem do grona użytkowników Puppy Ware 5.5. Jestem totalnie zielony w temacie linuxów, więc mam do was garść pytań, tudzież próśb, gdyż wciąż nie mogę w pełni skonfigurować swojego systemu.

1. Jak skonfigurować touchpada? Konkretnie chcę zmienić jego czułość, oraz dodać opcję "stuknij by kliknąć".
2. Jak usuwać zainstalowane aplikacje (.pet)? Zainstalowałem kilka gier, które się nie uruchamiają i nie wiem jak je usunąć.
3. Gdzie mogę znaleźć gry/aplikacje na ten system w postaci pliku .pet ?
4. Gdzie znajdę nowe tematy/motywy na mojego szczeniaczka?
5. Jak mogę spolszczyć system? Operuję wciąż na angielskiej wersji językowej, a po wyborze języka PL dostaję komunikat o konieczności doinstalowania pakietu językowego.
6. Jaki polecacie emulator konsoli NES? Używam iNES, lecz jest on strasznie zmulony, a jakiś fgNES (czy jakoś tak) wcale mi się nie uruchamia :/
7. Jak na pulpicie ustawić ikony równo w rządku? Chodzi mi o coś na wzór autorozmieszczania w Windowsie.
8. Gdzie można ustawić jakieś dźwięki systemowe? Chodzi mi o dźwięki typu otwieranie folderu, start systemu i tym podobne.
9. Gdzie znajdę Kadu w formacie .pet ?

Wybaczcie, że tyle pytań na raz. Po prostu wolę założyć jeden konkretny temat, zamist milion osobnych ;)

Pozdrawiam - Quake96
« Ostatnia zmiana: Lutego 06, 2014, 19:27:19 wysłana przez Quake96 »

Offline witek_w11

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 401
    • Zobacz profil
Odp: Garść pytań od "nowego"
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 07, 2014, 02:35:10 »
Witam.
Więc może nie będę rozwijać wszystkich punktów na raz żeby uniknąć zbędnego chaosu.

Spolszczenie.
http://distro.ibiblio.org/quirky/pet_packages-noarch/langpack_pl-20130524.pet