Autor Wątek: Sagem xg-760N i remapowanie klawiatury?  (Przeczytany 7451 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Raiz3n

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
    • Email
Sagem xg-760N i remapowanie klawiatury?
« dnia: Kwietnia 06, 2012, 21:36:09 »
Witam, niedawno na strychu znalazłem laptop IBM thinkpad 560z, po wielu trudach udało się go uruchomić i wgrać WinME jednak system strasznie mulił a i ze sterownikami i programami jest niemały problem. Postanowiłem więc wgrać puppy linux 4.3.1, jest to "mój pierwszy raz z linuxem :D" jestem kompletnie zielony i potrzebuje dokładnych wskazówek. Niestety nie moge sobie poradzić z instalacją adaptera wifi na usb sagem xg-760N (posiadam jeszcze xg-762N), znalazłem jakieś sterowniki pod tym adresem:
http://sourceforge.net/projects/zd1211/files/zd1211-firmware/1.4/
Podmieniłem wszystkie pliki w folderze lib/Firmware/zd1211 i nadal mi nie wykrywa adaptera w network wizard (old), próbowałem załadować moduł zd1211rw ale nie znalazło urządzenia, kiedy z zakładki "more" wybieram "specify" i wpisuje zd1211 pisze że sie nie powiodło i żeby zainstalować inny sterownik. Chciałem ten komputer doprowadzić do urzytku i dać go babci żeby poszalała sobie na necie :P a nie mam juz innych adapterów. Skoro zakładam już nowy temat to spytam tutaj odrazu, w laptopie nie działa pareprzycisków, w winME poradziłem sobie z tym remapując je z innymi mało używanymi klawiszami, czy w linuxie moge zrobić to samo? Jak?

P.S komputerek to PII 300mhz 64 ramu
« Ostatnia zmiana: Czerwca 17, 2012, 18:56:54 wysłana przez Raiz3n »

Offline witek_w11

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 401
    • Zobacz profil
Odp: Sagem xg-760N na linuxie?
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 07, 2012, 12:24:33 »
Witam.
Gdzie są takie fajne strychy na których walają się laptopy?
.
Jeżeli chodzi o mapowanie klawiszy w linuksie to myslę że bardziej od nas pomocny będzie wujek Google, dla przykładu pierwszy wynik.