Autor Wątek: Problem z instalcją sterowników do karty sieciowej wlan  (Przeczytany 10148 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pietrzakacper

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
    • Email
Problem z instalcją sterowników do karty sieciowej wlan
« dnia: Maja 19, 2015, 21:57:04 »
Witam, jestem początkującym użytkownikiem linuxa i mam parę problemów.
Mój sprzęt to Acer Aspire 3692WLMI.
Pracuje na Slacko Puppy 5.7.0

1.Nie moge zainstalować sterowników do karty sieciowej, klikam na plik inf w oknie instalacji sterownika wifi i nic się nie dzieje, żaden błąd , żaden komunikat.
2. Za każdym razem gdy klikam Shut Down próbując wyłączyć odpala mi czarny ekran z konsolą z napisem Slacko Puppy is now shutting down...  ekran ten nie znika dopóki nie wyciągne baterii w lapku.
3. Głównym powodem instalacji linuxa jest skype, laptop na żadnym windowsie nawet wersji Thin Pc nie umie płynnie przeprowadzić rozmowy, próbowałem też androida lecz również ma problem z kartą sieciową a nie umiem tam zainstalować sterowników. Czy ide dobrym tropem wybierając tą dystrybucje do skype?

Offline witek_w11

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 401
    • Zobacz profil
Odp: Problem z instalcją sterowników do karty sieciowej wlan
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 20, 2015, 01:49:44 »
Hej.
Szybko wybrałeś Linuksa bo sądząc z wpisu na Pclab jeszcze wczoraj nie byłeś zdecydowany.

Jeżeli chodzi o ten problem z wyłączeniem systemu weź przyjrzyj się swojej instalce i zwróć uwagę czy na pewno pobrałeś wersję noPAE gdyż wersja PAE może na Twoim sprzęcie robić takie numery. Druga rzecz przypominam o sprawdzaniu sum kontrolnych.
http://distro.ibiblio.org/puppylinux/puppy-slacko-5.7/
Jeżeli wszystko się zgadza wówczas zrób format i ponownie zainstaluj system. Jeżeli problem ponownie będzie się pojawiać wówczas chyba lepiej będzie zastosować starszą wersję Puppiego czyli Precise.
.